piątek, 11 marca 2011

Tytytyyyyyyyyyt . Sobota . !

No żesz . ! Jest sobota. ! Nudy w ch.uj . ! Jestem jeszcze przeziębiona  i przez to nie mogę iść do miasta . ! załamka :(  taaa teraz zostaliście mi wy, ale coś sie nie spieszycie z przybywaniem na bloga . ! O.o foch . !!! Nie no a tak wgl dla wyjaśnienia dla YoAnki z poszkole.pl która mysli że ja jej niby skopiowałam nazwę bloga , To na viva polska albo na eska tv jest była taka prezenterka YoAnka  i stąd to wzięłam . ! tytyyyyt i co łyso . ?  A tak wgl nie wiedziałam że ona ma bloga bo mnie to jakos nie ruszało to wasze blogowanie, ale teraz coś sie zmieniło . ! O żesz wkur.wiłam się nooo . ! tytytyyyyyyt . xd  A no tak myślę jaka wam dziś notkę dać z instrukcją bo wy wgl nic nie komentujecie . ! ale coś napisze dla WAS . !

Pozdro wasza Yo YoAnka . !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz