sobota, 12 marca 2011

3.O.o jak zrobic efekt deszczu na obrazku . ?

U la la nudy nadal. O boz ta instrukcje pisze od 15 min ale chyba jej dziś nie skończę bo odpisuje ufoludka na ps . ! dobra tez instrukcja .  Jak dla mnie efekt super xd sami możecie to przetestować . ! Nie jest to trudne jak się wydaje a wprost banalne . !

                                                              Instrukcja . !

1.Otwieramy Ap a w nim nasz obrazek na którym chcemy zrobić efekt deszczu. Ja wybrałam taki:http://zapodaj.net/3d0eb9aadcd4.jpg.html
2.Tworzymy nową warstwę - klikamy u góry "Warstwa"------>"Nowa" ------>Warstwa"  .Po pojawieniu się okienka klikamy "OK".
3.Po prawo w przyborniku wybieramy ikonkę z wiaderkiem i kolor czarny . xd pokrywamy czarnym kolorkiem naszą warstwę na obrazku .
5.Do góry klikamy Filtr---> szum-----> dodaj szum
6.Intensywność robimy na 60 , a rozmieszczenie zaznaczamy na gaussowskie i monochromatyczny.
7.Teraz klikamy na klawiaturze dwa przyciski na raz "CTRL" i "L".
8.W pierwszym okienku wpisujemy 90.
9.Teraz klikamy Filtr-->rozmycie-->poruszenie .kąt ustawiamy na 60 stopni a odległość na 8 xd
10.Klikamy warstwa--->styl warstwy------>Opcje mieszania. i opcje ustawiamy na mnożenie odwrotności. 11.Koniec xd Po godzinie jakieś to w końcu napisałam :p  Mój efekt :p

                                                                         
                                                                                                           Wasza Yo YoAnka . !
                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz