piątek, 11 marca 2011

1.Jak wstawić postać w jakiś krajobraz . ? O,o

Ha ha Nudzi mi się i tak gryzdole tu . A tak wgl to chora jestem ;/  Ale fajnie bo niemiecki mi właśnie mija i  aż się podnieciłam O.o . ! No cóż w poniedziałek jest następny ale już będę w budzie . No to instrukcja leci Jak wstawić postać w jakiś krajobraz w photoshopie cs3 np . :]



                                                       Instrukcja . !

1.ściągamy sb jakiś krajobraz lub abstrakcje i foto jakieś osoby. Ja biorę takie.  http://zapodaj.net/dd0eeaace08d.jpg.html  http://zapodaj.net/df8e1619d8ff.jpg.html
2.Otwieramy Ap. [photoshop] a w nim nasze zdjęcia.
3.Otwieramy nową kartę np o wymiarach 740x420 . Ja wybrałam kartę przezroczystą.
4.Na naszą kartę wklejamy zdjęcie osoby.










5.teraz przechodzimy do naszego krajobrazu.
6.po lewo w przyborniku mamy stempel .klikamy w  niego i najeżdżając nim w prawy dolny róg krajobrazy przyduszamy przycisk "alt" na klawiaturze i prawy przycisk myszy.
7.gdy skopiowaliśmy fragmęcik krajobrazy przechodzimy do zdjęcia osoby .
8.klikając prawym przyciskiem myszy zaczynając od prawego rogu na dole przerysowujemy nasz krajobraz i dostosowujemy do zdjęcia
9.mozemy zmieniać rozmiary stampsa , w górnym przyborniku.
10.a jeżeli chcemy mieć więcej krajobrazów albo jakis fragmentów w naszym nagłówku to tak samo używamy stampsa zaczynając od lewej strony lub nawet od środka możemy.
            
                                                           Mój Efekt . !
         
                                                                                                             Pozdro: Wasza Yo YoAnka . !

2 komentarze: