piątek, 11 marca 2011

2.Jak wstawić osobe w kształt . ?

O.o łaska dwa komy . ! Normalnie nie wierze :p Ehh nudzi mi się więc znowu dodaje notkę . ! Ale ja kochana jestem . ! Boż tylko od kilku godzin nawijam z moja kuzynką sms-y i dlatego jeszcze sie nie zanudziłam :D

                                                           Instrukcja . !
1.Otwieramy Ap. i w nim fotę jaka chcemy umieścić w kształt . ja biorę taką.http://zapodaj.net/49cb8a6233e5.jpg.html
2.otwieramy nową kartę przezroczystą wymiary jakie tam chcecie ja biorę 400x400
3.Po prawo w przyborniku mamy "kształt własny" takie coś . xd http://zapodaj.net/633c9465d45b.png.html
4.W naszym górnym poziomym przyborniku możemy sb wybrać kształt jaki chcemy. klikamy i przechodzimy na naszą pustą kartkę xd.
5.zaczynamy od któregoś z boku i przeciągamy kształt.
6.Po prawo mamy warstwy klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcje mieszania.
7.W opcjach mieszania wybieramy kontur, faza i płasko rzeźba i kto jeszcze chce moze cień + blask zewnętrzny i tam wszystko sb ustawia jak mu sie podoba jaki kolor i wgl .
8.Teraz kopiujemy nasze zdjęcie i wklejamy je na nasz kształt.
9.Po prawo w warstwach klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy utwórz maskę przycinającą .
10.zdjęcie możemy przesuwać za pomocą czarnej strzałki w przyborniku po lewo . xd 
11. jeżeli chcemy połączyć więcej zdjęć w takich kształtach to powtarzamy czyności.
12.następnie otwieramy nową kartę o wymiarach większych np 800x430
13.Możemy na tą kartę wkleić brushe aby był ładniejszy efekt.kolorujemy te brushe wchodząc w warstwy opcje mieszania nadaj kolor .
14.i teraz po kolei wklejamy nasze zdjęcia.
15. oczywiście nasz nagłówek zapisujemy w formacie "png"
16.the end . ! cos jest  nie zrozumiałe pisać w komach wytłumaczę bardziej szczegółowo . !

                                           Moje efekty . !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz